1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu obiektów noclegowych, których lista została zamieszczona na stronie: www.lamare-wladyslawowo.pl

Dokonanie rezerwacji obiektu noclegowego jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego postanowień.

Dokonanie rezerwacji stanowi zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między obiektem Pokoje Gościnne La Mare ul. Spokojna 19, 84-120 Władysławowo , a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie i cenniku dostępnych na stronie internetowej www.lamare-wladyslawowo.pl

Umowa zawarta pomiędzy Pokoje Gościnne La Mare , a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu i pokoi gościnnych. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda).

Pobierana jest dodatkowa opłata miejscowa (tzw. klimatyczne) zgodnie z aktualnie obowiązującymi stawkami.

   2. REZERWACJA

2.Reze2. Rezerwacja

       2.1 Dokonywanie rezerwacji

Rezerwacji można dokonać poprzez:

– telefonicznie pod nr +48 504 00 67 61
– wysyłając e-mail na adres: wioletta.patok@gmail.com

W celu dokonania rezerwacji należy podać:

– datę planowanego przyjazdu oraz wyjazdu
– liczbę osób w apartamencie, pokoju (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich wiek)
– imię i nazwisko
– numer telefonu
– adres email
– planowana godzinę przyjazdu

2.2 Gwarancja rezerwacji

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji od klienta zostaje przesłane potwierdzenie dokonania rezerwacji wstępnej (e-mail lub sms) wraz z danymi do wpłaty zadatku w celu zagwarantowania rezerwacji, w wysokości 30% wartości całości rezerwacji, chyba że obowiązują inne, indywidualnie ustalone warunki z pracownikiem Pokoje Gościnne La Mare

Rezerwacja nie potwierdzona wpłatą zadatku w określonym czasie, zostaje anulowana.

     2.3 Warunki anulacji

Podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron, w przypadku skrócenia pobytu przez klienta Pokoje Gościnne La Mare nie zwraca wpłaconych środków. Bezpłatna anulacja nie jest możliwa.
W przypadku anulacji rezerwacji pobierana jest opłata w wysokości 30% wartości rezerwacji.
Rezerwacja rozpoczęta nie ulega skróceniu. Po rozpoczęciu pobytu Klient zobowiązany jest zapłacić za całość rezerwacji.

2.4.Zmiany w rezerwacji

Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 60 dni przed pierwotnym terminem rozpoczęcia wynajmu. Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: okresu pobytu lub liczby osób w obiekcie noclegowym.
Klient informuje elektronicznie lub telefonicznie obiekt Pokoje Gościnne La Mare o zakresie zmian, jakie chciałby wprowadzić.
Pokoje Gościnne La Mare zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach umowy najmu Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.

2.5 Depozyt

Pokoje Gościnne La Mare zastrzega sobie prawo do pobrania zwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości od 500-1000 PLN w zależności od rodzaju apartamentu, jako zabezpieczenie wobec ewentualnych zniszczeń podczas pobytu. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu w pełnej kwocie, jeśli w apartamencie nie wyrządzono szkód.

 

 

3. REGULAMIN POBYTU

3. Regulamin pobytu

  1. 3.1 Doba hotelowa

Doba hotelowa trwa od godziny 15: 00 w dniu przyjazdu do 10:00 w dniu wyjazdu.

  1. 3.2.Meldowanie i odbiór kluczy

Meldowanie i odbiór kluczy odbywa się na terenie obiektu Pokoje Gościnne La Mare , ul. Spokojna 19, 84 – 120 Władysławowo, tel. 504 00 67 61 od godziny 15: 00 do 20: 00 w dniu przyjazdu. Przyjazd późniejszy (po godzinie 20:00) jest możliwy za zgodą Pokoje Gościnne La Mare.Wymaga wcześniejszego powiadomienia (min 24h) oraz wiąże się dodatkową opłatą.

Przyjazd: ·15: 00-20:00 Bezpłatnie
20:00-22:00 Opłata 50 PLN
22:00-24:00 Opłata 100 PLN
przyjęcie po 24:00 nie jest możliwe

Wyjazd:
8:00-10:00 Bezpłatnie

Możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania możliwa jest tylko za zgodą przedstawiciela Pokoje Gościnne La Mare, tylko jeśli apartament lub pokój jest przygotowany i dostępny. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Zameldowanie oraz wymeldowanie poza podanymi godzinami jest tylko możliwe po uprzednim kontakcie.

  1. 3.3 Wymeldowanie i zdanie kluczy

Wymeldowanie i zdanie kluczy odbywa się na terenie obiektu Pokoje Gościnne La Mare , ul. Spokojna 19, 84 – 120 Władysławowo, tel. 504 00 67 61 do godziny 10:00 w dniu wyjazdu. Zdanie apartamentu odbywa się po uprzedniej kontroli stanu przez przedstawiciela obiektu Pokoje Gościnne La Mare

Klienci, którzy mają zamiar przedłużyć swój pobyt zobowiązani są do zgłoszenia tego faktu najpóźniej w przeddzień planowanego wyjazdu. Każdorazowe przedłużenie doby hotelowej wymaga pisemnego potwierdzenia drogą mailową oraz wymaga uiszczenia dodatkowej opłaty. Rezerwacja może zostać przedłużona tylko w zależności od dostępności apartamentu w dniu wyjazdu. Kolejna rezerwacja na dany apartament w dniu wyjazdu automatycznie wyklucza możliwość przedłużenia pobytu przez klientów.

W przypadku niepowiadomienia o zamiarze przedłużenia pobytu i otrzymania zgody, Pokoje Gościnne La Mare zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy pozostawionych przez klientów w apartamencie i zdeponowania ich w innym wolnym lokalu lub biurze obsługi klienta.

  1. 3.4 Parkowanie pojazdów

Goście zobowiązani są do parkowania na miejscu wskazanym przez personel.

  1. 3.5 Cisza nocna

Lokatorzy zobowiązani są do utrzymywania obiektu noclegowego w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7.00.
Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w obiekcie noclegowym jest niedozwolone (złamanie regulaminu grozi karą, każdorazowo w przypadku naruszenia ciszy nocnej oraz w przypadku konieczności interwencji służby ochrony obiektu w wysokości 1000zł). Nie zastosowanie się do regulaminu będzie skutkować wydaleniem z apartamentu bez zwrotu kosztów rezerwacji.

  1. 3.6 Odpowiedzialność za apartament 
  2. 3.7 W przypadku wyrządzenia szkód w wynajętym obiekcie noclegowym Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką na ręce osoby wskazanej przez przedstawiciela obiektu Pokoje Gościnne La Mare

    3.8 W obiektach noclegowych obowiązuje zakaz przemieszczania mebli bez zgody.
  3. 3.9 W przypadku zgubienia kluczy do obiektu noclegowego Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300 PLN. 
  4. 3.10 Lokatorzy zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
  5. 3.11 Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Lokatorzy zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze
  6. 3.12 Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową klient nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami do telefonów komórkowych, komputerów przenośnych i innych urządzeń mobilnych, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.

 

       3.13 Zakaz palenia

W obiekcie noclegowym obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania zakazu Klient zobowiązany jest natychmiastowo uiścić karę umowną w wysokości 500 PLN

  1. 3.14 Awarie

Obiekt zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 24 godzin od jej zgłoszenia, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji

         3.15 Siły wyższe, sytuacje wyjątkowe

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, obiekt rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego, zachowując prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, nie będzie mogło być zagwarantowane z powodów niezależnych. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

4. Postanowienia końcowe

4.     4.ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Rozstrzyganie sporów Prawem właściwym dla sporów pomiędzy obiektem, a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby obiektu Pokoje Gościnne La Mare

5.     5.BEZPIECZEŃSTWO RZECZY

Prosimy o nie pozostawianie wartościowych przedmiotów w apartamencie – obiekt Marina Karwia Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie.

  1. Osoby niezameldowane w apartamencie

Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. W przypadku przekroczenia tej liczby spółka ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę lub zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

7, INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych w myśl rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako ,,RODO”) będzie Marina Karwia Apartamenty (dalej również jako ,,Administrator”).

Jak możesz się z nami skontaktować?
Z Administratorem można skontaktować się w drodze korespondencji elektronicznej wioletta.patok@gmail.com

Jaki rodzaj Twoich danych osobowych przetwarzamy?
Administrator przetwarza wyłącznie dane niezbędne do wykonania usługi związenej z ktrótkotrwałym wynajmem miejsc noclegowych, w szczególności: imię, nazwisko, adres email, nr telefonu kontaktowego, rezerwowane miejsce noclegowe, termin pobytu w rezerwowanym miejscu noclegowym. Wszelkie dodatkowe informacje dobrowolnie udostępniane Administratorowi w trakcie procesu rezerwacji, są usuwane automatycznie po wykonaniu usługi związanej któtkotrwałym wynajmem miejsc noclegowych.

Jaka jest podstawa prawna i cel przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy zawartej pomiędzy Administratorem, a Klientem lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem takiej umowy. Administrator przetwarza dane Klientów w celu: dokonania rezerwacji miejsc noclegowych, obsługi Klientów w trakcie pobytu, obsługi płatności i fakturowania za usługi, przesyłania informacji handlowej i marketingowej, a także na potrzeby skróconego procesu dokonywania rezerwacji w przyszłości, w oparciu o dane historyczne wcześniejszych rezerwacji.

Kto może zapoznawać się z danymi osobowymi Klientów?
Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni i przeszkoleni w zakresie procedur związanych z ochroną danych osobowych pracownicy. Nadto na podstawie odpowiednich umów dane te mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji świadczeń wynikających z realizowanych dla klientów usług. W wyjątkowych sytuacjach dane osobowe mogą być również udostępnione organom upoważnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.

Przez jaki czas Administrator przetwarza dane osobowe Klientów?
Dane zawarte w bazie danych Administratora są przetwarzane do momentu ich usunięcia na prośbę Klienta, ustania ustawowych obowiązków retencji tych danych lub upływu właściwych terminów dla przedawnienia roszczeń. Administrator może dokonać usunięcia danych osobowych Klientów w dowolnym momencie. Usunięcie tych danych nie będzie wymagało poinformowania Klientów o ich usunięciu przez Administratora.

W jaki sposób chronimy dane osobowe Klientów?
Administrator zapewnia, że stosuje odpowiednie warunki techniczne i organizacyjne służące zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych przed ich wyjawieniem. W tym celu wprowadzone zostały odpowiednie procedury oraz dokumentacja, a także zabezpieczenia systemów teleinformatycznych.

Jakie Klienci mają uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych?
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora mają prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzania danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, prawo do czasowego ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Czy musisz podać swoje dane osobowe?
Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych – adres mail, numer telefonu, imię i nazwisko, będzie uniemożliwiał dokonanie rezerwacji, a co za tym idzie wykonanie usługi poprzez Pokoje Gościnne La Mare , a także kontakt w celu przedstawienia propozycji usług powiązanych.

Informacje dodatkowe
Administrator nie dokonuje profilowania w związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientów, ani nie przetwarza danych osobowych w sposób automatyczny i wpływający na prawa Klientów. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

REGULAMIN

24 czerwca 2020

© 2017 created by Wiola